serwis opiniotwórczy
znajdź
sprawdź
oceń
sklep internetowy
Już 5590 sklepów czeka na Twoją opinię!
DODAJ swój sklep do oceny
Dodaj swój sklep do oceny
Zarejestruj się Aby oceniać sklepy
Zarjestruj się, aby oceniać sklepy

Agito

Informacje o sklepie

  • Agito Sp. z o.o.
  • 03-301 Warszawa Jagiellońska 82
  • +48 (22) 210 0 300
  • +48 (22) 210 0 399
  • Płatność przy odbiorze, Zapłata przelewem, Wysyłka Pocztą Polską, Wysyłka Kurierem
  • ****
  • ****'
  • ****
  • ****
  • 79 % użytkowników
  • ****

Opis sklepu

Renomowani producenci, niskie ceny, krótki czas dostawy!
Fotografia cyfrowa, komputery, notebooki, monitory LCD, palmtopy, podzespoły i akcesoria komputerowe, głośniki, słuchawki, odtwarzacze MP3, oprogramowanie użytkowe, edukacyjne, multimedia, gry. Zapraszamy!
4 5

Opinie na temat sklepu Agito

strona 1 z 15
Przekręty z Agito
Autor: kontakton nie poleca sklepu
Przysłany \"nowy\" monitor Samsung FX2490HD okazał się już używanym i w dodatku monitor jest uszkodzony. Niemożliwe żeby Agito wysyłając nie wiedziało co wysyła. Minęło 10 dni i monitora nie można zwrócić praktycznie prosto ze sklepu monitor pójdzie do serwisu. Nie radzę kupować w tym sklepie.
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny
Nieprzyjemny zgrzyt
Autor: przemo99 nie poleca sklepu
Zamówiłem pamięć RAM firmy OCZ, miała mieć prędkość 1333 Mhz, oczywiście opakowanie BOX. Otrzymałem pamięć bez pudełka, zawiniętą tylko w folię bąbelkową! Następnie zainstalowałem ją w kompie i się zaczęło. Pamięć cały czas resetowała komputer, zawieszała lub wyskakiwał niebieski ekran Windows. Żeby było śmieszniej odpaliłem ze trzy programy diagnozujące oraz sprawdziłem w BIOS-ie i okazało się, że są to kości o prędkości 1066 Mhz. Następnie zgodnie z procedurą odesłałem produkt do magazynu opisując problem. Pan z działu reklamacji Agito odpisał, zadając pytanie czy moja płyta główna obsługuje pamięci o częstotliwości wyższej niż 1066 Mh?!! pouczył mnie także, że prędkości pamięci nie sprawdza się po naklejce na produkcie, choć miał napisane w zgłoszeniu, że pamięć była sprawdzana w specjalistycznych programach! Gdy opisałem problem jeszcze raz okazało się, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i zostaną mi zwrócone pieniądze. Po przeczytaniu tej wiadomości zadzwoniłem do Pana z działu reklamacji Agito i poinformowałem go, znowu to samo, że prosiłem o wymianę produktu na taki sam sprawny. Okazało się, że Agito nie posiada takiego produktu i jest to niemożliwe więc zwrócą gotówkę! Czyli wniosek nasunął się sam - Sklep chciał wcisnąć mi starą kość, zepsutą a na dodatek nie taką jak zamawiałem. Czyli co? Myśleli, że człowiek głupi i się nie zorientuje.
Sprawa ta zepsuła w moich oczach reputacje firmy Agito, która była do niedawna bardzo dobra.
  • **
  • **
  • **
  • **
  • **
Reklamacje - porażka
Autor: n-ter nie poleca sklepu
Kupowałem kilka razy - wszystko było ok. Ale do czasu - kupiłem drukarkę i dostałem inną niż w opisie (dużo uboższą) przeprosili i przyjęli reklamacje. Niby wszystko Ok ale trwa to już 3 tydzień i końca nie widać. Procedura reklamacyjna tragiczna. Trudny kontakt, na wszystko trzeba czekać i odsyłać normalną pocztą. Oczywiście po wysłaniu trzeba czekać 2 tygodnie aż coś tam zostanie zarejestrowane. Przelew tez już tylko czeka na zatwierdzenie ale wciąż nie dochodzi.
Podsumowując polecam ale uwaga na zwroty - obsługa klienta po zakupie tragiczna.
  • ***'
  • ***'
  • ***'
  • ***'
  • ***'
Żadnych problemów
Autor: Bromba69 poleca sklep
Wiele razy dokonywałem zakupów w Agito.pl, nigdy nie miałem problemów. Spory asortyment, dobre ceny, oczywiście nie na wszystkie towary ale parę razy zaoszczędziłem kupując właśnie u nich. Nie robią tez problemu z anulowaniem zamówienia. Polecam
  • *****
  • *****
  • *****
  • *****
  • *****
Sprzedają \"stary\" używany towar
Autor: tede12 nie poleca sklepu
W dniu 19 czerwca zamówiłem towar w firmie Agito.pl (numer zamówienia 6384969). Przesyłkę odbierałem osobiście 24 czerwca. Przed odbiorem przesyłki poproszono mnie o wpłatę w kasie kwoty 325 zł. Po okazaniu potwierdzenia zapłaty udałem się po odbiór towaru. Towar dostarczono mi w zniszczonym pudełku, do tego z uszkodzonymi zabezpieczeniami fabrycznymi. Po przejrzeniu zawartości opakowania (gra Dancing Stage Universe 2 na XBOX\'a + oryginalna mata KONAMI) okazało się, że dostarczono mi \"starą\" wersję gry (pierwsze wydanie), a sama płytka DVD nosi ślady użytkowania (porysowana). Zażądałem wymiany towaru na nowy. Dopiero 2 lipca udzielono mi odpowiedzi, że wpłacona kwota zostanie zwrócona, natomiast sam towar, który faktycznie został zamówiony nie jest na stanie, i nie może być dostarczony. Zwrot pieniędzy otrzymałem na konto dopiero 8 lipca (!) NIE polecam tego sklepu. W opisach zamieszczanych na stronie agito.pl widnieje informacja, że towar jest pakowany przez dwie osoby, by uniknąć podobnych sytuacji. Jak się okazuje, to nie wyklucza sytuacji, w której za cenę pełnowartościowego i nowego, fabrycznie zapakowanego towaru, sklep wysyła używany i zniszczony towar. Zamówiony towar miał być prezentem, który spodziewałem się otrzymać przesyłką w ciągu deklarowanych 48 godzin, czy przyzwoitych kilku dni (do tygodnia czasu). Realizacja zamówienia natomiast trwała znacznie dłużej. Do dzisiaj nie otrzymałem od sklepu Agito.pl choćby jednego zdania z wyjaśnieniem, czy należnych mi przeprosin. ODRADZAM zakupy w tym sklepie. Ostatecznie towar zamówiłem w innej firmie, i otrzymałem go w ciągu kilku dni (zamówienie w czwartek 2 lipca popołudniu, odbiór 6 lipca w poniedziałek) i to w cenie 199 zł (!).
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny
  • brak oceny

Komputery i Elektronika